rus vulkan

Перейти к содержимому

Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Вы не можете ответить в тему

rus vulkan

#1 Пользователь офлайн   lur 

  • Осваивающийся
  • Иконка
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 318
  • Регистрация: 23-дек-2021

Отправлено 23-дек-2021

I didn’t want to wait for a generic API-binding generator to become available.

To get started I hand-crafted the bindings for everyone to play with: krust on Bear with me as I’m just starting to get familiar with Vulkan, Rust, Git Hub, Cargo, etc.

And this is just a first attempt to make the new API available.

Vulkan developers have access to a broad set of tools including SDKs, profilers, libraries, game engines and frameworks.

0


Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Вы не можете ответить в тему

Другие ответы в этой теме

#2 Пользователь офлайн   SilentBob 

  • Осваивающийся
  • Иконка
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 616
  • Регистрация: 23-дек-2021

Отправлено 23-дек-2021

Просмотр сообщенияlur (23-дек-2021) писал:

Vulkan developers have access to a broad set of tools including SDKs, profilers, libraries, game engines and frameworks.

You can find many of these resources on this page; use the quick buttons to jump straight to where you need to be.

CRYENGINE, Crytek's proprietary game engine is available for creators all across the globe to harness the power behind IPs like Crysis, Ryse: Son of Rome, The Climb and Hunt: Showdown.

Start achieving; dare to create world-class gaming experiences, no matter the budget or team size.

Find out more NAP framework is an open source, data-driven platform that merges game technology with the flexibility of a creative coding environment.


0

#3 Пользователь офлайн   shang 

  • Осваивающийся
  • Иконка
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 341
  • Регистрация: 23-дек-2021

Отправлено 23-дек-2021

Просмотр сообщенияSilentBob (23-дек-2021) писал:

... Find out more NAP framework is an open source, data-driven platform that merges game technology with the flexibility of a creative coding environment.


NAP allows you to create fast, modular, stable applications.

Find out more Open 3D Engine (O3DE) is an Apache 2.0-licensed multi-platform 3D engine that enables developers and content creators to build AAA games, cinema-quality 3D worlds, and high-fidelity simulations without any fees or commercial obligations.

Open 3D Engine The Machinery is a lightweight and flexible high-end 3D game engine made to be hacked.


0


#5 Пользователь офлайн   shang 

  • Осваивающийся
  • Иконка
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 678
  • Регистрация: 23-дек-2021

Отправлено 23-дек-2021

The plugin-based design lets you easily extend, tweak, or replace any part of the engine or editor.
0


#7 Пользователь офлайн   X_X_X 

  • Завсегдатай
  • Иконка
  • Группа: Суперпользователи
  • Сообщений: 503
  • Регистрация: 23-дек-2021

Отправлено 23-дек-2021

Our Machinery The Source Engine is a 3D game engine developed by Valve Corporation.
0

#8 Пользователь офлайн   shang 

  • Осваивающийся
  • Иконка
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 342
  • Регистрация: 23-дек-2021

Отправлено 23-дек-2021

Its unique features include a large degree of modularity and flexibility, an artist-driven, shader-based renderer, accurate lip sync and facial expression technology, and a powerful, efficient and completely network-enabled physics system.

Сообщение отредактировал shang: Saturday, 01.07.2006 - 16:10

0

#9 Пользователь офлайн   vlad027 

  • Новичок
  • Иконка
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 2
  • Регистрация: 23-дек-2021

Отправлено 23-дек-2021

Find out more The-Forge is an open-source cross-platform rendering framework that is used to provide the rendering layer for custom next-gen game engines.
0

#10 Пользователь офлайн   Shurf 

  • Бывалый
  • Иконка
  • Группа: Суперпользователи
  • Сообщений: 384
  • Регистрация: 23-дек-2021

Отправлено 23-дек-2021

It is also meant to provide building blocks to write your own game engine.
0


#12 Пользователь офлайн   SkyNet 

  • Завсегдатай
  • Иконка
  • Группа: Суперпользователи
  • Сообщений: 582
  • Регистрация: 23-дек-2021

Отправлено 23-дек-2021

It's used by many different games and studios including but not limited to: Supergiant's Hades, Bethesda's Creation Engine, Star VR One SDK and others. The Forge Interactive offers game engine consulting and programming services around it. The Forge Unity is the world’s leading platform for creating and operating real-time 3D (RT3D) content. Creators, ranging from game developers to artists, architects, automotive designers, filmmakers, and others, use Unity to make their imaginations come to life. Find out more Unreal Engine is the world’s most open and advanced real-time 3D creation tool.
0



#15 Пользователь офлайн   Timur Agapeev 

  • Осваивающийся
  • Иконка
  • Группа: Суперпользователи
  • Сообщений: 423
  • Регистрация: 23-дек-2021

Отправлено 23-дек-2021

Broadcasted live on Twitch -- Watch live at https// Code https//github.com/tsoding/vulkano-rainbow-triangleFeel free to use thi.Vulkan is a standard API whose version 1.0 was released in 2016 that lets you interface with the video card and the GPU of the machine your program is running on. Vulkano is a Rust library on top of Vulkan that makes it much easier and safer to use. After you have learned to use Vulkan/vulkano, you will be able to ask your GPU to perform operations and either write the result into memory which you can then read from your Rust program, or to write the result to your monitor for you to.Safe and rich Rust wrapper around the Vulkan API. Brief summary of Vulkan. The Instance object is the API entry point. It is the first object you must create before starting to use Vulkan. The PhysicalDevice object represents an
0

#16 Пользователь офлайн   AndersPr 

  • Осваивающийся
  • Иконка
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 602
  • Регистрация: 23-дек-2021

Отправлено 23-дек-2021

Learning Vulkan with Rust - YouTube
0

Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Вы не можете ответить в тему